Roodkoekoek

Fotos van friese hoenders
Geart
Berichten: 272
Lid geworden op: 09-05-2009 13:44

Bericht door Geart » 25-09-2011 10:15

Harm het is precies wat ik zoek.
Prima type en best wel leuke pelling.
1 heeft het wat moeilijker die heeft wat moeite met aanpassen of komt een virus achtig iets tegen wat jij niet hebt en bij mij wel voorkomt.
Ik doe mijn best om haar er zo snel mogelijk er weer bij te krijgen.
Ik heb ze laten enten volgens mij, dat kijk ik nog even na op de ent papieren.
Ik ben er erg blij mee en hoop dat ik je volgend jaar resultaten kan laten zien.

Harm2
Berichten: 211
Lid geworden op: 11-05-2009 15:38

Bericht door Harm2 » 28-10-2011 12:22

Hoe gaat het met de zilverpellen Geart, gaat het lukken voor de show? Mijn top jonge goudpel hen zit in de nekrui op het moment dus dat wordt kiele kiele voor Sneek..

Wat het rode spul betreft heb ik wat foto's op het kippenforum gezet. Deze dieren zijn uit de combinatie met roodpel gevallen. Het type is aanzienlijk verbeterd en het aandeel zwart is te verwaarlozen. Ik wil deze weer terug zetten op de zuivere roodkoekoek,telkens hennen gebruiken want hierbij kan je zien hoeveel zwart/pelling dat ze nog bij zich hebben. Daarnaast ook nog een leuke koekoek hen weten te fokken de voor de helft roodkoekoek is maar met een veel beter type.

http://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewto ... 4&start=50

Afbeelding

Afbeelding

S P
Berichten: 23
Lid geworden op: 02-01-2010 16:37

Foto rkk

Bericht door S P » 08-09-2016 21:13

Wot bin der weinig foto's, en wot bin der weinig discussies op t forum
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joop
Berichten: 108
Lid geworden op: 09-05-2009 19:50

Bericht door Joop » 11-09-2016 20:26

Hoi Siebe,

Helaas is het stil op ons forum. In ieder geval heb jij een paar knappe foto's geplaatst waar de bezoekers een beeld krijgen van hoever we nu met roodkoekoek zijn.

Groetnis, Joop

Plaats reactie