Even voorstellen

Algemene informatie friese hoenders
Plaats reactie
johanklijnstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-05-2012 12:14

Even voorstellen

Bericht door johanklijnstra » 31-05-2012 18:38

Beste fryske hinnen leafhawwers,

Opdat iedereen dit kan lezen, zal ik het maar even in het Nederlands doen :wink:
Mijn naam is Johan Klijnstra en net als Hidde Frankena woon ik in Wommels. Hidde en ik waren zelfs ooit buren (en ook nog in de verte familie van elkaar) en daar waar onze percelen met elkaar verbonden waren, heb ik in 2011 een mooi groot nieuwe kippenhok gebouwd.
Ik ben gehuwd met Thea en we hebben 2 dochters; Rixt & Lize

We hebben vanaf het begin al zilverpellen in de ren zitten en 4 weken terug heb ik van Hidde 8 broedeieren gekocht van de blauwe ongezoomde. Deze laatste zijn afgelopen zondag uitgekomen!

Via Hidde ook op deze website terecht gekomen en na wat moeilijkheden met registreren is het vandaag uiteindelijk toch gelukt!

Ik hoop hier veel kennis op te kunnen doen en eens lekker rustig alles door te lezen.

Vriendelijke groet,

Johan Klijnstra

Jelle Hendrik
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-03-2016 19:49

Ook maar even voorstellen.

Bericht door Jelle Hendrik » 05-04-2016 12:28

Ik ben Erik Bron en woon in Waaksens. Aantal jaren terug met kippen begonnen. Eerst een paar bruine fabriekskippen, maar nu ook al weer een aantal jaren Friese zilverpellen (uit Workum). Omdat er 1 opgevreten is door een steenmarter of iets dergelijks, er maar een haan (van Jappie vd Berg) bij gezet. Van de 11 eieren in de broedmachine (een excellent van budget broedmachine) 11 bevrucht en 10 uitgekomen.
Nu de kuikens inmiddels 3 weken oud en bijna helemaal in de veren. Zit naast zilverpel ook wat goud tussen.
Heb bij een ander onderwerp al een vraag over sexen gesteld.

Joop
Berichten: 108
Lid geworden op: 09-05-2009 19:50

Wolkom

Bericht door Joop » 05-04-2016 20:35

Johan en Erik Fan herte wolkom op onze website

Plaats reactie