foto,s van koekoek hanen

Algemene informatie friese hoenders
hidde
Berichten: 153
Lid geworden op: 30-09-2009 18:39

koekoekkleur

Bericht door hidde » 12-11-2013 20:57

Harm

Do bliuwst in wundere jonge.
.
ik heb lenzen.

Gerelateerd aan jouw verhaal zou er sinds 1942 al geen koekoek meer zijn.
Wonderwel is toen al de kleur omschreven.
een discussie is het niet.... de kleur is al veranderd zonder aanleiding
niet zoals het hoort.
De discussie is niet gevoerd en dat verwijt heb ik al eens eerder gemaakt
zitting hebbende in de ftc mag je wel eens opkomen voor de juiste beslissingen,daarvoor draag je een bepaalde verantwoording zeker als een fokker je daarop aanspreekt dat je daar niet alleen in zit weet ik,dat je een andere mening hebt respecteer ik,maar je zit daar niet voorjezelf,maar voor de fokkers.
De toezegging van het wijzigen van de gele kleur ligt er al sinds de vorige jaarvergadering en eerder.
Omdat je je als beheerder van de fhc site profileert kan je mij dat moeilijk verwijten,als je dat had gedelgeert had ik je best willen helpen.
Over de roodkoekoek wil ik nog kwijt dat je met dyhybridisme op het verkeerde pad zit,
Met polyhybridisme in een punettdiagram kom je verder.

do bliuwst in fremde jonge.

Groetnis Hidde

Geart
Berichten: 272
Lid geworden op: 09-05-2009 13:44

Bericht door Geart » 13-11-2013 09:28

Hidde het op de man spelen slaat de discussie dood, dat soort dingen spreek je persoonlijk naar elkaar uit.

Harm heeft namelijk de zelfde mening over hoe het loopt, alleen een verschil van mening met betrekking tot de kleur.
Elkaar vinden is belangrijker dan de menings verschillen verder op te voeren.

Als iemand ergens een functie heeft geeft hem nog wel het recht een eigen mening er op na te houden vind ik tenminste.
Je kunt hier op het forum je mening kwijt maar besluiten worden hier echt niet genomen daar voor moet je ergens anders zijn.

Wil je discussie op het forum dan is respect voor een ander zijn mening van groot belang.


Wat jij daar roept over roodkoekoek zakt mijn broek van af, ik begrijp van die termen niks.
Kun je daar een toelichting op geven.

De reactie die ik hier geef is mijn persoonlijke mening.

Plaats reactie